Вівторок, 15 Жовтня, 2024

“Варшавська” замість “Мінської”: історія станції метро

Влада Києва анонсувала перейменування власних назв у місті, пов’язаних із Росією та Білоруссю. Це торкнулося і станцій метро. Як хочуть назвати станцію «Мінська» та про її історію виникнення, читайте у нашому матеріалі на сайті kyiv-future.com.

Чому “Варшавська” замість “Мінської”

Мер Києва В. Кличко зазначив, що Київрада на найближчому засіданні підніме питання “дерусифікації. Зокрема в столиці змінить назву станція метро. Замість “Мінської” має з’явиться станція «Варшавська».

За словами голови міста, вони вирішили піти на такий крок, бо з Мінська йдуть погрози Києву. Крім того, з території Білорусі злітають літаки, які бомблять Київщину та випускають ракети по наших будинках. Тому назва станції метро «Мінська» це недружнє нагадування для киян. В. Кличко пропонує назвати станцію метро “Варшавською”. Адже за його словами це місто, яке допомагає столиці у скрутні часи. Надає допомогу та приймає біженців.

Крім того, в планах міської влади є наміри змінити назви інших станцій метро. Зокрема, “Площа Льва Толстого”, “Берестейська”, “Героїв Дніпра” та “Дружби народів”. Адже вони пов’язані із Російською Федерацією. Нові назви має обрати профільна комісія з питань найменувань разом з громадськістю.

До речі, кияни у соцмережах підтримують ініціативи міської влади. Мешканці столиці пропонують власні назви станцій. Відома українська поетеса Ліна Костенка на своїй сторінці у соціальній мережі опублікувала кілька назв для кожної зі станцій. Наприклад, “Бучанська” та “Героїв “Маріуполя”. Також серед запропонованих назв «Вишгородська», “Героїв України” або “Героїв УПА”.

Історія станції «Мінська»

“Мінська” це двадцять четверта станція столичного метрополітену. Вона знаходиться на Оболонсько-Теремківській лінії. Сусідні станції метро «Оболонь» та «Героїв Дніпра». «Мінській» станції майже сорок років. Запрацювала вона в листопаді 1982 року. Назвали її так, тому що поруч знаходилися Мінський район та Мінська площа.

На момент відкриття станція мала унікальну для київського метро ступінчасту конструкцію склепіння, у якому вмонтували закарнизне освітлення. Це відмінний представник пізнього радянського модернізму. До речі, це перша однозведена станція у Києві. Має підземний зал із острівною посадковою платформою. Оформлення станції виконано в стилі білоруських народних орнаментів. Тобто на стелю прикрашає білоруський орнамент. Крім того, стіни вкриті мармуром, але через безліч рекламних блоків, мармур розглянути можна лише місцями.

Для киян це не просто станція метро. Це окреме містечко. Звідси можна потрапити до ТРЦ у світ розваг та на Оболонську набережну, де можна насолодитися природою. Багато мешканців столиці приїжджають сюди саме заради набережної.

До речі, до станції метро приїжджає народ з усієї Оболоні, Мінського масиву, Пріорки, частково з Мостицького масиву та Виноградаря. Сюди їздить велика кількість комунального транспорту та маршруток.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.